+38 (097) 432-64-00

Телефон, Viber

@siteclinic

Telegram

Записатися до SEO-лікаря
Згоден із правилами обробки персональних даних

Головна сторінка    Просування сайту    Просування сайтів по трафіку

Просування сайтів по трафіку

Замовити просування
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!
  • Сайт просувається по тисячам фраз, підібраних з урахуванням особливостей Вашого бізнесу
    Семантика підбирається під кожну категорію, товар, послугу. Акцент робиться на фрази з найбільшою потенційною конверсією. 
  • У просуванні бере участь велика кількість веб-сторінок
    Просуваються всі типи сторінок – категорії, рубрики, картки товарів та послуг. Ведуться комплексні роботи з усіх факторів ранжування: документних, хостових, поведінкових.
  • Оплачуються лише відвідувачі, які знайшли сайт завдяки нашим роботам
    Ми фіксуємо рівень трафіку, який отримував сайт до початку нашої роботи, і ви оплачуєте лише різницю між “було-стало”. Сезонний та брендовий трафік тех враховується і не оплачується.

Подивитись кейси

 

Яким сайтам вигідно просування по трафіку?

  • Інтернет-магазинам з широким асортиментом
  • Агрегаторам товарів, послуг, сервісів
  • Інформаційним порталам з великою кількістю статей
  • Іншим сайтам з великою кількістю сторінок

Часті питання з трафікового просування

1. Чи можете  Ви збільшити відвідуваність у кілька разів лише за рахунок SEO??
Так, якщо у вас широкий асортимент, якщо на ринку є попит на ваш продукт і якщо дозволяють технічні можливості сайту.
Перед укладанням договору ми детально аналізуємо вихідні дані по сайту (поточний трафік, попит, сезонність, асортимент, наявність технічних обмежень тощо) та складаємо прогноз зростання трафіку на рік. Якщо ми не бачимо можливості виконати поставлені замовником цілі, то одразу обґрунтовано відмовляємось від проекту.
Щоб дізнатися, які перспективи у Вашого сайту та отримати прогноз, надішліть нам заявку з цієї сторінки…

2. З якого місяця можна очікувати початок зростання трафіку?
Значне збільшення трафіку очікується з кінця першого-початку другого місяця. Ми розпочинаємо роботи по сайту з роботи над технічними аспектами – вони опрацьовуються протягом перших трьох тижнів від старту проекту (тиждень – на аналіз, два тижні – на впровадження). Потім потрібно ще близько двох тижнів, щоб пошукові системи відреагували на зміни. Приріст трафіку ми очікуємо побачити одразу після індексації впроваждених змін.

3. Звідки мені знати, що ви приведете на сайт реальних користувачів, а не ботів?
Боти не роблять замовлення на сайті, не звертаються до відділу продажу, не оплачують товар. Разом із зростанням “живої” відвідуваності по правильно підібраним пошуковим фразам зростає і кількість замовлень, що є прямим доказом природності трафіку.

4. Чи враховуватиметься брендовий трафік?
Ні, при розрахунку кількості залучених відвідувачів переходи за брендовими запитами не враховуються. Якщо ваш магазин називається, наприклад, “Алікорн”, то ви не будете оплачувати візити по запитам, які включають слово “Алікорн”.

5. Чи враховується сезонність?
Так. Ми розраховуємо сезонні коливання на етапі оцінки перспектив просування. Природні сезонні стрибки відвідуваності виключається з розрахунків. 

6. Як уникнути приросту нецільового трафіку, який не принесе мені замовлень?
Враховуючи поточні алгоритми пошукових систем, залучати нецільовий трафік немає жодного практичного сенсу.  Це дає разовий ефект, після чого йде “зворотна реакція” – просідання відвідуваності всього сайту. Користувачі, які переходять на сайт по нецільовим запитам, різко погіршують поведінкові показники, які мають прямий вплив на видимість сайту (сайт втрачає позиції). Нам це не потрібне, тому що наш KPI прив’язаний до довгострокового ефекту.

Тому ми не тільки не прагнемо залучити нецільовий трафік, але й у разі виявлення нецільових переходів вживаємо заходів, щоб позбутися їх.

7. Чи платитиму я за той об’єм трафіку, який був у сайта до початку роботи з SiteClinic?
Ні. Трафік, який сайт мав до співпраці з SiteClinic, під час розрахунків не враховується. Ми враховуємо лише новий трафік. Наприклад, до старту проекту сайт має 350 візитів на добу. За два місяці робіт відвідуваність зросла до 550 візитів на добу. При розрахунках враховуватиметься лише 200 візитів. 

Кейси по трафіковому просуванню

Просування маркетплейс бьюті-послуг з нуля. Підняли трафік із пошуку до 6000/добу.

  Привлечение поискового трафика на сайт услуг
 
Просування інтернет-магазину специфічних товарів. Підняли відвідуваність до 5500/сутки.

  Повышение посещаемости интернет-магазина
 
Просування фінансового агрегатора, підняли відвідуваність в 2 рази за рік.

  Продвижение по трафику сайта финансовых услуг